poniedziałek, 22 czerwca 2009

Kiedy pada deszcz...

to dzieci sie nudzą ;) a ich mama, no własnie... mama cały dzień cięła, szyła, pruła, znowu szyła, doszywała, przyszywała az wykombinowała taką oto króliczkę co się Tola zwie :) I dzieci przestały sie nudzić, bo dostały nową towarzyszkę zabaw :)

Zdjecia już troszkę nieaktualne bo zaraz po sesji Tola zyskała jeszcze kieszonkę na sukience. Poki co, bez kieszonki :)













zdjęcia kiepskie bo aura szaro-bura, przy sztucznym świetle pstrykałam ;/

13 komentarzy:

  1. Tola jest śliczna!! Do tego ma cudny kapelusik :). A sukienka i bez kieszonki genialna. Zazdraszczam Dziewczynkom nowej towarzyszki zabaw :)).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/23/2009

    tola cudna po prostu...
    uszka ma takie jakby była w rodzinie fikandra
    (a jeśli jeszcze nie poznałaś fikandra to odsyłam do książeczki: "bromba i przyjaciele" pana wojtyszki)
    fajniuśko mają te twoje dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się,
    chociaż już jestem DUŻYM CHŁOPCEM:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tola jest cudna :) :) :) Jej sukienka ma przepiękne kolorki!!! Oczywiście zdjęcia brytalnie wykradnę w najlblizszym czasie ne bloga ;p
    Już się nie mogę doczekac kolejnych Twoich cudów!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6/23/2009

    Ojej! U Ciebie Tola, a u mnie Marcel! Ale się zgrałyśmy:) Piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna Twoja Tola! A jaką sukienusię ma superową, w kratkę. Patrząc na jej guziczki, to nie jest aż taka mała, jak sobie na poczatku pomyślałam. Dzieci maja dobrze z taką Mamusią:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuję slicznie za miłe komentarze:)

    Cub@ :)

    Aniu zaraz nadrobimy zaległości i zabierzemy się za "brombe i przyjaciół" :)

    Holden tym bardziej mi miło, ze podoba się takiemu DUŻEMU CHŁOPCU :)

    Violetko cuda to tworzysz Ty :)

    Pokojzkominkiem to żeśmy sie zgrały hihi i ta krateczka :))

    Joasiu Tola mierzy 32 cm, wiec kawał z niej baby :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudniasta ta Twoja Tola. Kapelutek ma słodki... Muszę się chyba postarać o własnego królika. (((:

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ja już spóźniona,ale z całego serducha życzę Ci wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin!!! Niech spełnią się wszystkie Twoje marzenia..zwłaszcza te, o których nikomu nie mówisz! Cieszę się, że akurat tego dnia przypadają Twoje urodziny, bo zawsze będę o nich pamiętać, a bardzo Cię polubiłam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ślicznie Violetko za życzenia urodzinowe:) I jak mi miło na sercu, że będziesz i o mnie w ten dzień pamiętać :)
    A polubiłyśmy się ze wzajemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakimś dziwnym trafem znam pierwowzór Toli :) Czyżby moja córcia miała tak na imię?? :D

    Paula

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudna Tola!!! bardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. RE-WE-LAC-JA !!!
    :)
    Aniolki tez przepiekne, ah!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.