wtorek, 19 stycznia 2010

Lala Beatka

Chyba obudziła się we mnie mała dziewczynka, która zapragnęła beztrosko pobawić się w kąciku dziecięcego pokoju, a z oddalonej kuchni usłyszeć "córeczko, chodź na obiad! "

Któż nie chciałby, powrócić do swoich dziecięcych lat, pełnych fantazji, beztroskiej zabawy i bliskości mamy ,która zawsze przytuli i pogłaszcze gdy nieoczekiwane smutaski przerywają dobry nastrój...

Z tęsknoty za dzieciństwem uszyłam tą lale :)

Bardzo sympatycznie szyje się takie szmaciane laleczki. A ile radości gdy już gotowa zerka na mnie i uśmiecha się radośnie, jakby chciała powiedzieć "dziękuję, że mnie stworzyłaś" :)

Lala Beatka (z sympatii do własnego imienia :))


















29 komentarzy:

  1. Jaka słodziutka!!! A ta Twoja modeleczka hmmmm cudowna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna. Śliczne buciki i czapa z szalikiem. Taka małodziewczynkowa - masz rację - w stylu słodkich ilustracji książkowych. Bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój Boże, jakie cudo i ten Twój konik na biegunach, rajstopki, buciki! Córunia na pewno przeszczęśliwa! Muszę coś u Ciebie zamówić z tym konikiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/19/2010

    uwielbiam twoje laleczki...są prześliczne...i we mnie też budzą małą dziewczynkę:)
    cuda tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  5. O JAKA SLODKA! CUUUUUUDNA POPROSTU!

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko! Beatka jest REWELACYJNA!! Nie jestem już dziewczynką, ale z ogromną przyjemnością bym się nią pobawiła!!!
    Dawno nie widziałam tak genialnej lalki!! Naprawdę.
    A poza tym to bardzo cieszę się, że "wróciłaś", bo strasznie dłuuuugo Cię nie było... :( Nie rób nam już tego więcej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy1/19/2010

    Jest przecudna. Taka, która chciałoby sie targać po załym świecie, wciąż i wciąż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie Ty piękne rzeczy robisz!! Cudnie szyjesz!! Bardzo mi się podoba Twoj styl :)) jezeli mozna tak napisac o szyciu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. alez piękna panna! podziwiam każdy szczególik jej ubranka i urody.Naprawdę popieram Agatkę-jedna z piękniejszych lal jakie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno nie widziałam tak udanego stworzenia!Lalka beatka jest cudowna, wszystko tak pięknie przemyślałas:)rozczuliły mnie nóżki i te rajstopki,a najfajniejszy jest jej rozmiar, gratuluje wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochane Kobitki, bardzo Wam dziękuje za tak miłe słowa :) Nawet nie wiecie jakie mi szkrzydła dzięki temu urosły :) Bardzo to miłe :)Dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  12. NIESAMOWICIE PIĘKNA!!! Kochana ta lalka jest prześliczna i niezwykle dziewczęca!!! Zazdroszczę Twoim córeczkom!!! pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. SUUUPER:) Lalka po prostu słodka. No i tak dopracowana...no bombowa. Sama chciałabym mieć taką do miętolenia:) I masz prześliczną córeczkę.Pozdrowionka machamy.

    OdpowiedzUsuń
  14. ¡¡¡Son preciosas la niña y la muñeca!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Laleczka szmacianka jest wyjatkowo sympatyczna, taka w sam raz dla "panienek" do przytulania, kto by nie chcial miec takiej ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy1/27/2010

    Piekna. Barbi moglaby jej czyscic buty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna,
    Przesympatyczna! Świetnie wykonana! Grtauluje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuję Wam za takie sympatyczne komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko, zapraszam do siebie po odbiór wyróżnień! :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojjejkuuuu ale piekna!
    oh, jak ja bym chciala taka umiec uszyc...
    a te buziki i rajstopki, to juz zupelnie mnie powalily :D
    pozdr cieplo

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka piekna! Dopracowana w kazdym szczegole i bardzo urocza!

    OdpowiedzUsuń
  22. słodka i jaka duża. Po pierwszym zdjęciu myślałam,że jest malutka!No i modelka pozuje zawodowo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lalka jest przeurocza!
    I jakie ma piekne imie! :))

    Pozdrawiam imienniczke z bardzo slonecznej dzis Szwajcarii :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te lale są absolutnie rewelacyjne !
    Ciepło od nich bije :-)
    Są tak pięknie ubrane i te nóżki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. o matko ale detale!BOSKA lala! Trafiłam od Cyryllki tutaj no i zostaję!

    OdpowiedzUsuń
  26. jest GENIALNA, też mi się takie marzą , ale jestem beztalencie w te klocki :/

    ale normalnie... mam gdzieś wzór na taką lalę, ale odwagi - no tego brak :/

    pozdrawiam cieplutko i gratuluję takiej Twórczości przez duże "T" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna ta lalunia! Tylko tulić:)
    Bardzo podoba mi się jej ubranko:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.