czwartek, 10 czerwca 2010

Jestem i Ona też jest

Witam Was po długiej przerwie :) Jestem, żyję i chyba mam się dobrze. Dziękuję za pamięć. Powódź nas na szczęście oszczędziła i skończyło się na wielkim strachu .Wyrażam ogromne współczucie dla tych, których ta wielka woda pokonała i nie dała żadnych szans by mogli się przed nią uchronić. To istny koszmar...

Przyszłam Wam pokazać obiecaną lalkę, która gotowa cierpliwie czekała na swoją sesję zdjęciową. Wyszło słonko, więc wreszcie zrobiłam jej kilka zdjęć. Poprzednia lalka była jak pamiętacie typem Meksykanki, ta jest Hiszpanką, tancerką flamenco. Mierzy sobie 30 cm. Głowę i dłonie ulepiłam z ceramiki, włosy to czesanka wełniana, makijaż wykonałam farbami akrylowymi. Oj namęczyłam się przy niej ale dopięłam swego i wyszła dokładnie taka jak chciałam :) Uwielbiam lalki, a te ręcznie wykonane mają w sobie magię i co najważniejsze - duszę, bo one żyją, dzięki cierpliwości i pracy im poświęconej. Bardzo lubię na nią patrzeć, siedzi tu obok i zerka na mnie, polubiłyśmy się :)






















To jeszcze podzielę się z Wami wczorajszą rozmową z moją 3-letnią Nelą :)
-Mamo, zobacz ile mam bąbli przez te okropne komary!
-Ajajaj, zobacz ja też mam. Tak to w lecie jest niestety, nic nie możemy na to poradzić.
-Możemy ! Drapać się...



Pozdrawiam :)

41 komentarzy:

  1. jest cudowna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hiszpanka jak sie patrzy! I piękne oczy!:))
    U nas też komary daja w kość; czerwiec to wysyp truskawek i... komarów:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Laleczka jest śliczna a z czego wykonana jest buzia lalki czy to jakieś drewno?

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczna ,faktycznie ma taka poludniowa urode :) !!!! A komary sa okropne ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Lalka jest piękna, prawdziwa Hiszpanka
    Lato z komarami trzeba jakoś przeżyć.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita! Na pewno bardzo pracochłonna, ale było warto, bo efekt wspaniały! Tez bym ją polubiła :). A namalowanie elementów twarzy, to wielka sztuka. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest zjawiskowo piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6/10/2010

    śliczna...jestem pod wrażeniem ogromnym...
    i dobrze że pojawiasz się znowu.
    ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piękna i typowo hiszpańska! Taka zamyślona... Ciekawe nad czym tak duma? Na pewno dużo pracy w nią włożyłaś, to widać. I serca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza! Oczu nie sposób oderwać.Cieszę się,że Jesteś nareszcie:-)Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest, dopracowana w każdym centymetrze! :)
    Komary bleeee...
    "mój" 3 letni Kubuś dziś :
    - daj mi wody
    - ja - jakiej
    - Kuba - mokrej!
    eh, nieskażone jeszcze spojrzenie na świat... :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna! Na ostatnim zdjęciu wręcz przecudna. Ślicznie namalowałaś jej oczka, podziwiam Cie za cierpliwosc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hiszpanka jest przepiękna!!! :) Pamiętam kiedyś oglądałam film o lalkarzu, zadziwiał mnie jego związek z każdą lalką.. każda była dla niego wyjątkowa, własna i osobista... jakby żyły i rozmawiały z nim. Wspaniałe :) Na prawdę piękną lalkę wykonałaś !

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobieto jest piękna!!!!!!!!!!!!!!!!! I te jej oczy ............

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle mój mąż(krasnal_dth) nie wylogował się..... ale to ja....:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna hiszpanka! warto było czekać na efekt końcowy! bomba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bywam czescie w Hiszpanii i musze powiedziec ze bardzo dobrze uchwycilas tamten typ urody...poniewaz nastepna podroz w sierpniu, wiec narazie pozawchwycam sie Twoja lala :) pozdrawiam no i usciski dla rezolutnej coreczki, to sie nazywa "rzeczowe podejscie do sprawy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna!!!I jak pięknie pozuje do zdjęć...Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Lala jest piękna, ale poproszę zbliżenie na pantofelki- tam się czai jakieś cudo:)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest śliczna, zdjęcie w zieleni piękne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj po dluzszej przerwie...
    Przyznac musze,ze juz sie bardzo stesknilam za Toba i Twoimi pieknymi artami.
    Ta lalka jest niezwykla.Ma w sobie ogromny potencjal tworczy.To sie czuje i widzi,jak wiele pracy i serca w nia wlozylas.
    Przepiekna klimatycznie,nastrojowo idealna,gotowa zatanczyc flameco,w sukni,jak mak,tak pieknie skontrastowanej z czarnymi wlosami.
    Pozdrawiam Serdecznie-psiankaDK

    OdpowiedzUsuń
  22. i takie cudo stworzyłaś rękami...??? jest piękna, po prostu piękna

    OdpowiedzUsuń
  23. Betsy :) jest piekna :) wielkie brawa za zdolności :))
    no boska !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze ze jesteś!! A hiszpanka... Kochana jest cudna. Podziwiam Cię. Jest taka dopracowana. Jej oczy mówią wszystko. I ten kolor! A juz nie wspomnę o kreacji idealna. Wygląda jak zywa :)). Bardzo mi się podoba i równiez uwazam ze powinno byc zblizenie na buciki :). Buziaki slę! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem co napisac, az mnie zatkało jak przeczytałam wszystkie Wasze komentarze :) Dziękuję, skrzydeł dostałam :)

    Grabka ślicznie dziękuję :)

    Mama Milenki o tak, tylko u nas więcej komarów niz truskawek ;/

    Ulla6 dziękuję :)

    MIMI twarz ulepiłam z glinki ceramicznej.

    Kasiu pozdrawiam i dziękuję :)

    cub@_libre nawet nie wiesz jak bałam się ,że zepsuję ją jesli źle namaluje twarz, odwlekałam to az w końcu zdobyłam się na odwagę i stało się, na szczęście nie zepsułam ;)

    angela dziękuje slicznie :)

    aniu konieczna dziękuję za miłe słowa :)

    Koronko ślicznie dziękuję :)

    Anya się usmiałam z Kubusia :)

    Amalena a co to za film, chętnie bym obejrzała.

    Antilight uczę się cierpliwości własnie podczas takich robótek :)

    at-the-attic dziękuję :)

    Krasnalkowa tez tak mam, parę razy wysłałam komentarz z konta męża ;)

    Drycha tak się kiedyś zachwycalam Twoimi lalkami az w końcu postanowiłam zrobic swoją :)

    MAGDA GÓRA dziękuję, miło mi :)

    Savannah zazdroszczę tej Hiszpanii achhh może kiedys się tam wybiorę ;)

    Anielinko dziękuję ja także pozdrawiam słonecznie :)

    Aga jutro dołączę fotkę pantofelków :) Nogi wykonane są z tkaniny, pomalowane akrylowa farbą i polakierowane akrylowym lakierem. Butki namalowałam czarnym akrylem.

    Psianko dziękuję za tyle ciepłych słów :)

    Sanka bardzo mi miło :)

    Ann007 ciesze się, że lala się podoba :)

    Artambrozja dziękuję ślicznie :)

    Sofijo bardzo mi miło i dziękuję kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję ślicznie:-)Będzie mi ogromnie miło jeśli przyłączysz się do tej zabawy:-)ZAPRASZAM..."5 rzeczy, które odmieniły moje życie". Lubię takie akcje bo dzięki nim można bliżej się poznać:-)A jeśli chodzi o tą ciszę na Twym blogu to naprawdę wystraszyłam się ...Teraz w mediach tyle o powodzi...Żal mi tych biednych ludzi.Najważniejsze to myśleć pozytywnie i nie załamywać się. Pozdrawiam cię serdecznie w ten upalny dzień!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczna lalka!!! Bardzo mi się podoba:) Uwielbiam własnoręcznie robione lalki.
    Rączki również są z tkaniny?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Robienie lalek to dla mnie kosmos! Wyszła Ci świetnie. Jakie ma pełne usteczka 8)

    OdpowiedzUsuń
  29. Państwa lalka jest piękna. Uwielbiam jej sukni.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam!
    Jestem na Twoim blogu pierwszy raz i ... aż mi dech zaparło.
    Jakie piękne lalki. Masz dar w rękach i niesamowitą wyobraźnię.
    Jestem pod wrażeniem. Będę zaglądać żeby sobie "wzrok wyprostować"
    Pozdrawiam, Dorota ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna w stylu Carmen :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam Cię do zabawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Tez od razu mi sie Carmen nasuneła na myśl :)
    Beatko pozdrawiam, Fergi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy6/16/2010

    Wonderful doll!!
    Thank for your visit :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie wiem jakim cudem przegapiłam tak piękną makową panienkę! jest fantastyczna,doskonale uchwyciłaś jej egzotykę

    OdpowiedzUsuń
  36. Hiszpanka jak ta lala :) piękna!

    wcale się nie dziwię, że się polubiłyście :)

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Och! ((: Boska Ambrozja...

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy7/24/2011

    Przecudna! Wszystkie Twoje lalki, pluszaki i inne rzeczy są piękne! Pozdrawiam ;3 [www.werodaktyl.blog.onet.pl] :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Laleczka jest prześliczna ;)! Pięknie ci wyszła ;) Prawdziwa dama ;)
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.