piątek, 18 czerwca 2010

Lala Zosia

Powstała dla małej Zosi :) "Ubrałam" ją zgodnie z porą roku by się nie zgrzała podczas upałów choć wykonana jest z cieplutkich tkanin :) Ciałko i włosy uszyte ma z milutkiej beżowej i słonecznej wełenki, ubranko i podkolanówki to bawełna a pantofelki są z zielonego filcu koniecznie z drewnianymi guziczkami (uwielbiam te guziczki). Okrągły nosek odgapiłam od lal Angeli :) Lala wyszła tak kolorowa i tym samym wesoła, że aż żal było nam się z nią rozstawać, a na pożegnanie Zuzia i Nela  zażyczyły sobie pamiątkowe fotki. Lalę nazwałyśmy Zosia, od imienia jej przyszłej właścicielki :)

























Bardzo dziękuję za te wszystkie miłe słowa, które zostawiacie pod moimi postami, nie ukrywam, że dodają skrzydeł  :)  Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój wirtualny kolorowy świat :)

24 komentarze:

  1. Fantazja godna pozazdroszczenia,słodka lala.Bardzo ciekawy pomysł na włosy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,puki co skromniutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się uszycie takiej lalali , może kiedyś .
    Twoje lale mają swój , neipowtarzalny klimat

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka jest urocza! Jestem pewna, że spodoba się małej Zosi i będzie jej ulubioną lalą :) Moją by była. Na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoneczna kolorowa lala, a modelki przeurocze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza jest (SĄ!).
    (powinnaś zmienić tytuł posta na "urocza", bo jak spokjrzałam teraz na komentarze, to się uśmiechnęłam ;-)
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Boska! Wspaniale lalki robisz, wyjatkowe sa i takie twoje. Wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ma odjechane podkolanówki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudna jest, taka wesoła, słoneczna, bajecznie kolorowa!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. rozkoszna, dopracowana i taka kolorowa,ze nie tylko dzieciom się podoba :)


    mam jakiś problem z Twoja stroną,nie wiem czy tylko ja - jak przesuwam stronę w dół tnie mi zdjęcia, może powodem jest za dużo postów na stronie. mam wrażenie ,że wcześniej nie było takich problemów. A naprawdę szkoda ,żeby cięło takie piękne zdjęcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję dziewczyny :)

    Anito ojej to nie mam pojęcia co się dzieje, a jaką masz przeglądarkę ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest jedyna niepowtarzalana i fantastyczna ! Bardzo zaluje ze w najblizszej rodzinie zamierzaja sie urodzic chlopaki , dla dziewczynek jakos wydaje mi sie mozna wiecej pokreowac! milego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz dziekuję za wszystkie komentarze, miło mi :)

    Elżunia dziękuje za zaproszenie :) co do pomysłu na włosy to nie mój a znaleziony w necie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaj, jaka ona słodka! Żeś kobieto piękną lalę zrobiła, niepowtarzalną. Buziole:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje lale! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojjj...strasznie czarno sie jakos w tym pogodnym blogu zrobilo...
    ...ale za to 'Lala-zosia' znacznie poprawila mi humorek:-)
    Jest naprawde swietna.Kolorowa Pocieszka:-)
    Serdeczne Pozdrowienia przesylam.
    -psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chętnie bym ją przytuliła, bo niesamowitej urody jest.
    Pozdrawiam :-))))

    OdpowiedzUsuń
  17. :)


    Psianko masz racje, już jest jasno, to w ramach eksperymentów z nową funkcją bloggera ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. skarpetusie i buciki cudne,nooo i ta bluzeczka!
    Boska lala :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna i taka wesolutka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku jaka Ona /Zosia/ wiosenno-letnia :) Śliczna jest. No i Twoje dziewczyny cudne, ale o tym to już nie raz Ci pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy6/21/2010

    Beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
  22. kooooooloooooorowa i piękna panna Zofia!

    OdpowiedzUsuń
  23. LALA JEST UROCZA!Taka radosna, słoneczna, kolorowa... Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.