środa, 23 czerwca 2010

Małe a cieszy

Broszka którą ufilcowałam juz jakiś czas temu swojej córce. Jest ważką, nie wiem czy ją przypomina ale wiem, że Paula ją uwielbia :)









Pokażę Wam jeszcze co przyleciało do mnie od Ani , która wyczarowuje swoimi rękami cudne rzeczy, te oto domkowe kolczyki, jej autorstwa od początku do końca !  Są fantastyczne, niebanalne, urocze i mogłabym tak wymieniać bez końca bo uwielbiam je :)





Uszyłam też jakiś czas temu w prezencie chustecznik dla wspaniałej osóbki, którą poznałam w świecie blogów i bardzo polubiłam, ciepła, miła osoba pełna fantazji i optymizmu, taka właśnie jest Sofija :) Zdjęcie pożyczyłam z jej bloga bo zapomniałam sfotografować u siebie, ups ;)



na koniec coś bardzo pysznego, w czym się zakochałam od pierwszego wejrzenia na blogu Ushii, rolada bezowa z bitą śmietaną, mascarpone i truskawkami, niebo w gębie :) nie mogłam zrobic porządnego zdjęcia bo ... no właśnie, proponuję upiec to cudo i zrozumiecie dlaczego tak trudno je sfotografować :)))





moje uwagi do przepisu to nie dodałam do bitej śmietany cukru bo byłoby za słodko, śmietanę połączyłam z serkiem mascarpone, truskawki pokroiłam na kawałki, pychota :)

21 komentarzy:

  1. mniam! przez te pogodode byle jaka zupelnie zapomnialam ze mozna zrobic jakies owocowe wypieki, taka beza musi byc fantastyczna! a proszka jest piekna i nie dziwie sie ze corcia ja uwielbia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/23/2010

    broszka to prawdziwe cudo!!!
    normalnie zazdroszczę twojej córeczce;)
    i naprawdę się cieszę, że kolczyki się tobie podobają.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności i na koniec pyszności :)
    Pozdrowienia od anioła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne drobiażdżki! :)
    U Ciebie jak zawsze, milusie ciepełko się roznosi... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ważka.
    Ciacho wygląda przepysznie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Beza mniam mniam....niemal czuję jej smak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięęęęęęęęęęękna ta ważka, a nad ciastem zastanawiam się już od jakiegoś czasu, tyle że ja antytalent kulinarny jestem w temacie cista i trochę się obawiam spróbować ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj:) Śliczna,radosna broszkowa ważka.Ciacho wygląda bardzo apetycznie:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co bardziej smakowite... Broszka, kolczyki czy... ciacho... :)
    Pozdrawiam słonecznie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś dla ciała i dla ... ozdoby ;) Piękna ważka, a kolczyków po cichutku zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  11. Ważka jest boska!
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  12. A to niespodzianka :). Zaglądam do Ciebie oglądam piękności i nagle widzę siebie i myślę sobie a to komputer jeden znowu coś mi przeskoczył :) i spojrzałam czy ja na dobrym blogu jestem :))). Śmiałam się sama z siebie :). Cieszę się ze się przydało :).I diękuję Ci za te miłe słowa :). A wazka .... kolorystycznie i pod kazdym względem cudna! I jak widzę nie taka mała jest! Corcia pewnie dumna z mamy :). Paula musi w niej wyglądać czadowo :). Pozdrawiam :)).

    OdpowiedzUsuń
  13. No i oczywiście kolczyki śliczne a rolada to...... pewnie za dni kilka zagości i u mnie :)))) ślinka leci gdy się na nią patrzy :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna broszka. Ja pewnie bym pożyczała od córci:) Piękne kolczyki dostałaś i ładny chustecznik podarowałaś. Ciasto ... yhm, wierze i widziałam u Ushii również. Nie zrobię, bo próbuje się odchodzić, a przy nim to by było niemożliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozwoliłam sobie wysłać wiadomość do Ciebie w tym wyjątkowym dniu:-) PRZESYŁAM MOC SERDECZNOŚCI!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj,Betsy...
    Wazka jest cudna-w przepieknych,morskich kolorkach.Rzeczywiscie cieszy oczko niepomiernie:-)
    Reszta 'cukierasow' tez fantastyczna a blog-jak widze-wrocil do wygladu cieplego przytuliska,jakim zawsze dla mnie jest i pozostanie.
    Serdecznie pozdrawiam- zmeczona po wizycie w PL psiankaDK

    OdpowiedzUsuń
  17. Beza wygląda baaaaaardzo samkowicie :) a owadzia :) broszka bardzo mi się podoba, wcale nie dziwi mnie fakt, że Twoja córcia ją uwielbia.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja zakochałam się od pierwszego wejrzenia w ważce;-). Jest prześliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta ważka jest cudna! Ma piękne kolory!!! Dawno mnie nie było...stęsknilam się za Twoimi cudeńkami, więc lecę sobie poogladać :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. love the dragonfly and the sweet looks good!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.