sobota, 10 grudnia 2011

Pan Królik

Pan Królik powstał na specjalne życzenie. Miała to być męska wersja Króliczki w sztruksowej sukience no i jest. To znaczy już go nie ma,  u mnie,  bo wyruszył w podróż i trudno było mi się z nim rozstać, bardzo przypadł mi do gustu :)
Taki dżentelmen w muszce. Muszka jest zawiązana na czarnej aksamitce.

No czyż nie jest przystojny ?


















i krótkie spotkanie z koleżanką







A jeśli mowa o dżentelmenie to moim ulubionym w tej kategorii jest Michael Buble
Od paru dni slucham jego nowej, świątecznej płyty i tak mi ciepło na sercu


5 komentarzy:

  1. Urocza parka, mają śliczne ubranka, bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ z niego przystojniak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Para idealnie dobrana:)rewelacja!!

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny i taki elegant :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj zakochałam się w królikach!
    nie am słów, jakie są cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.