piątek, 9 grudnia 2011

Panna Helena

Panna Helena to dystyngowana kobieta, lubiąca długie suknie w stylu Jane Austen, niepoprawna romantyczka czekająca na swego księcia z bajki.

Helenę uszyłam na szkolny kiermasz świąteczny, przyczyniłam się tym samym do zebrania pieniędzy na potrzeby szkoły, do której uczęszczają moje córki. Wiem, że szybko się sprzedała ale nie wiem u kogo zagościła w domu :)

Jest bardzo wysoka, mierzy ponad 60 cm
Niestety zdjęcia wykonane wieczorowa porą i są takie sobie :/














5 komentarzy:

  1. Śliczna!!! Nowy'wa właściciel'ka ma wyjątkową pamiątkę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, Hekena przecudna jest !

    OdpowiedzUsuń
  3. jest przepiękna !!!
    nie mogę oderwać od niej wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12/16/2011

    Taka skromna ta Panna Helena :))Angelika

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.