sobota, 15 czerwca 2013

Ćwierkające zawieszki, miś w butelce i kolorowe metki



Kiedyś uszyłam stadko malutkich ptasząt, które nawleczone na łańcuszki stały się wiszącymi ozdobami.
Takie ćwierkające zawieszki :)
















I jeszcze jedna zawieszka, która powstała z prezentu od Roszpunki , tej co to tworzy przepiękne misie :) Otóż kiedyś zamówiłam u Roszpunki misiaczki dla moich córek i w paczce oprócz dużych misiów, znalazłam mikroskopijnych rozmiarów filcowego misiaczka. Ponieważ on taki malutki i łatwy do zgubienia, zamknęłam go w małej szklanej buteleczce, dorobiłam łańcuszek i powstał taki sympatyczny wisior :)













Z zaległych prac znalazłam "metkowca", którego uszyłam dla mojego bratanka :) Pamiętam jak moje córki w wieku niemowlęcym uwielbiały metki, wszelakie, przy zabawkach, ubrankach:) że też wtedy nie wpadłam na pomysł uszycia takich metkowych zabawek, sama frajda :)





Pozdrawiam słonecznie!

7 komentarzy:

  1. Wszystkie zawieszki są świetne! A ta butelkowa to już sama słodycz, ach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo, misio w buteleczce jest rewelacyjny :) Dobry pomysł z tą buteleczką.
    A ja teraz właśnie będę szyła takie mamlaczki z metkami - dla mojego maluszka i córki koleżanki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6/18/2013

    Piękne ptaszki, cudne kolory tkanin.
    A miś rozwala na łopatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNE PTASZĘTA, W SAM RAZ NA LATO.MISIU W BUTELECZCE-ŚWIETNY POMYSŁ , BO FAKTYCZNIE PRZY TAKIM ROZMIARZE ŁATWO MÓGŁBY SIĘ TAKI SŁODZIAK ZGUBIĆ, A TAK POWSTAŁ ORYGINALNY WISIOR.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszki są śliczniutkie !! Co jedna to ładniejsza !! A Misiaczek w butelce uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszynki przesłodkie, ale pomysł z metkowcem pierwsza klasa! Idealan zabawka dla maluchów! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero teraz dotarłam i podziwiam ...Śliczne prace :) Miś w butelce genialny pomysł pozdrawiam z roszpunkowa:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.