niedziela, 17 listopada 2013

Czerwone Jabłuszko

Lala Czerwone Jabłuszko powstała już w kilku egzemplarzach, tak licznie podbiła Wasze serca :) Miło mi niezmiernie! Nie myślałam, że ta lala którą sobie wymyśliłam patrząc na dziecięce kalosze i pijąc herbatę z jabłuszkowego kubka, zamieszka w tylu dziecięcych pokoikach i będzie wywoływać uśmiech na tylu twarzach. Jestem szczęśliwa za każdym razem gdy szyję kolejną siostrę Lali Jabłuszko :)

Każda oczywiście jest troszeczkę inna.
Postanowiłam wyposażyć lalę w filcową torebkę i żółte pantalony w grochy :)















 inspiracje






 




 domki też powstają






18 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona :) Zastanawiam się, czy moja córka by się zaczęła bawić lalkami, gdyby taką miała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne laleczki i domki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11/17/2013

    Przepiękne :)
    Wszystko, absolutnie wszystko mi się w nich podoba. Od butków po kokardę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne lale i świetne domki! jestem oczarowana:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te Twoje szyjątka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lalusie urocze. Podziwiam te wszystkie szczególiki ubranek - cudne. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu się dziwić, śliczna jest:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka cudna lala mieszka także w pokoju mojej Lili :-) Czaruje każdego!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne te lalki... zakochałam się ::)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Laleczka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne produkujesz lalki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna lalunia!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te laleczki, można się zakochać <3 Cieszę się Beatko, ze Cie znowu odnalazlam :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.