czwartek, 30 października 2014

MiśEK


Mam w głowie tysiące kreatywnych pomysłów, których niestety nie jestem w stanie zrealizować. No i jednym z takich pomysłów był misiek w futrzanych portkach. Nie wiem jak on to zrobił ale ma skubany dużą siłę przebicia ;) Do tego stopnia, że mimo iż nie miałam na niego czasu to jak zahipnotyzowana, późną wieczorową porą, wzięłam do ręki ołówek i  naszkicowałam zwierza a potem już poszło szybko i nad ranem MiśEK powitał swoje fanki. Były achy i ochy i jaki on cudny i przystojny ale po cichutku zdradzę, że jednej takiej nie podobają się jego oczy hmmm miałam zmieniać ale pomysł przegłosowany, MiśEK zostaje takim jakim jest i już :) Jest zdecydowanie w moim typie, aż go wycałowałam na powitanie :D

I jak myślicie,  uszyć mu kolegów do towarzystwa?

Może na zdjęciach tego nie widać ale jest milusi, od góry do pasa ma futerko z czarnego aksamitu.







Wpływ na jego powstanie miała ta książeczka, którą uwielbiam za humor i minimalizm :)



















FBemailTwitterlink

7 komentarzy:

  1. Cudak z niego! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przystojny kolega :)
    Może mu być smutno bez towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za elegancik! Góralskie gatki, wykwintna mucha, do tego berecik z pomponem - stylóweczka jak się patrzy!! :)))
    Bujnie obrośnięty tors rozłożył mnie na łopatki! Czad!!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki słodziak! Genialnie go zrobiłaś (jak to dziwnie brzmi), pomyślałaś o wszystkich niezbędnych dodatkach - mega pozytywny miś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11/02/2014

    pewnie, że uszyć mu kolegów! świetnie rzeczy tworzysz ;)

    http://evczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie że musi mieć kolegów! a nawet może jakieś koleżanki? zobacz jak się rozgląda i łypie oczkiem.

    :) cudo. jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny misiek! Taki przytulaśny, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi i dziękuję że poświęciłeś/łaś swój czas by zostawić dla mnie parę słów :)
Przepraszam za weryfikację obrazkową ale ilość spamu jest porażająca i uciążliwa.